petek, 19. november 2021

RJAVA KOT MEDO IN MŠPU 9.

 Že sem premetavala svoj najljubši rjavi eko papir,

 da se bom poigravala z njim že so punce pri VESELI HIŠKI 

razpisale izziv #24 RJAVA KOT MEDO.

Prejšnji vikend je nastala prava mala zbirka.


V prvi vrsti sem želela uporabiti svoje stare ostanke

( v tem primeru sem uporabila rumeno božično zvezdo, srebrne vejice, 

gumbek, obeske snežinke, srebrne snežinke)

Prav tako sem želela preizkusiti svoja nova znanja iz MŠPU 9. ter 

nove šablone in štampiljke zimska vasica.

Začela sem z embosiranjem z rezalnimi šablonami,

kot je pokazala Vladka.



Nadaljevala sem s štempljanjem in vročim embosiranjem, 

kjer sem uporabila rjavo barvo.


pa je nastala še ena enostavna tresočka,
kot je pokazala Tina 


 in tako sem nadaljevala še malo z igranjem postavitev...


voščilnica s snežinko...
nisem a prepričana, da ustreza nalogi 


in vikenda je bilo kmalu konec...
in sem šla za nekaj dni na dopust ...

lepo je bilo, a ni ga lepšega kot se vrniti v svoj dom

Zbirko voščilnic prijavljam:

 izziv #24 RJAVA KOT MEDO.

Mala šola prazničnega ustvarjanja 9.

 Tinina novembrska galerija.

3 komentarji:

FinArt pravi ...

Kakšna krasna zbirka. Res vsaka je zelo posebna in lepa. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

VEANA R. pravi ...

Ena lepša od druge! Razveseli me in navduši, ko vidim pri ustvarjalki toliko ustvarjalne domišljije... Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdravčke, Veana R.DT

Valerija pravi ...

Uau, še ena prekrasna serija. Same lepotičke.
Hvala, da sodeluješ v našem izzivu v Veseli hiški.
Valerija DT