petek, 10. oktober 2014

Božično novoletne voščilnice (12)

Nastale so že prve božično novoletne voščilnice za sezono 2014.
Izdelala sem srčke, ki smo jih na Švedskem velikokrat izdelovali.
Pa tudi lesene polperlice me zelo spominjajo na Švedsko.






6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Prave take božične, ki jih imam jaz rada. Barve te kar ponesejo med praznike.

moi pravi ...

O, si tudi ti začela z njimi. Lepe so in vesela sem, da v tebi zbudijo malo nostalgije.

Hali pravi ...

perfektne!

oldpunca pravi ...

Zelo lepe voščilnice si izdelala. Srčki so lepi. :-)

Irena pravi ...

Ma ne mi ga tako bixat, no, saj še Miklavž ni prišel. :D
Se hecam, čudoviti srčki. Tudi Hrvatom bodo všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi meni so všeč ti srčki...pred kratkim sem videla kovinsko šablono za izdelovanje teh srčkov, pa mi nikakor niso potegnile, ko pa jih vidim na tvojem izdelku, je ta srček lahko tudi kaj drugega. Me že mika. čao