petek, 26. november 2021

VENČEK ZA ADVENT IN MŠPU

 Pri prvi uri 9. šolskega leta pri Mali šoli prazničnega ustvarjanja 

smo se učili kako izdelati venček. 

Tina nam je zelo nazorno prikazala :)

Enega sem kmalu naredila

in jih bom še nekaj za okna v službi.

Ker imam danes prost dan in 

je pred nami že prva adventna nedelja,

sem se lotila izdelovanja adventnih venčkov.





Leto sem prvič sodelovala pri izdelovanju venčkov pri Karitas-u.

Žal se nisem spomnila, da bi jih slikala.

Desni venček bo pa visel pri vhodnih vratih in pozdravljal mimoidoče.

Tudi svojega namiznega sem naredila po sistemu 

kot smo jih včeraj  izdelovali pri Karitasu.


Le barve so bile še drugačne (vijolična, bela, modra).


Svojo zadnjo domačo nalogo (nekaj sem jih preskočila, nekaj pa združila 

in upam, da bom v naslednjem letniku bolj pridna) sem hotela nesti 

v šolo, pa sem zamudila. Zato jo nesem samo  v novembrsko in jesensko galerijo. 

Sicer pa prihajajo različna vabila, ki nas vabijo k sodelovanju,

da bomo s svojimi izdelki in dobrimi deli razveseljevali osamljene, starejše in mlajše

in prav gotovo bom uporabila nekaj znanja, da bom lahko tudi jaz sodelovala.



Tini in Vladki 

se iz srca zahvaljujem za vse nasvete

in posnetke, ki sta jih pripravili za nas.


Vsem sošolkam in sošolcem

pa voščim 

pravega upanja, miru, trdnega zdravja &

vse dobro.


Ni komentarjev: