petek, 28. november 2014

Darila za otroke (1)


Odkar pomnim, sem si vedno želela ukvarjati z otroki, 
posredno ali neposredno.
Pravzaprav sem si želela imeti veliko srečno družino.
No, srečno družino imam, ni pa velika.
Zato je ostala želja, skrita želja, visokoleteča želja,
 da bi nekoč pisala ali ilustrirala otroške knjige.




Poleti se je rodil majhen fantek moji bivši sodelavki, 
takrat sem želela namesto voščilnice izdelati knjigico.
Šivano knjigico. 
Nastala pa je veliko kasneje. 

Nastala je slikanica iz blaga.




Zgodbica se začne takole:




Sonček je zgodaj zjutraj krmežljavo pomežiknil, 
takrat pa je mimo njega prisopihala gospa lokomotiva z vagončkoma.
"Kam pa tako hitiš, gospa lokomotiva?"
"Na pot, ču-ču, na pot, dragi sonček," je odgovorila in odsopihala v daljavo.



Sonček je dodobra pretegnil svoje žarke in požgečkal cvetice na travniku. 
Cvetice so se zadovoljno in ponosno priklonile sončku.

Nedaleč stran pa je sonček slišal znan zvok, prisluhnil je in 
slišal svoji prijateljici, čebelico in pikapolonico. 
Prešerne volje sta prileteli na cvetoči travnik in pričele s svojo službo.




Sončka iznenada presenetijo pisane migajoče barve.
"Mavrica," je pomislil. 
Radovedno je pogledoval, kdo se skriva v mavrici
in  kmalu je zaslišal lepo, najlepšo pesmico ptičkov.
"Mmmmm, kako je lepo," je zamrmral. 
"Vse je točno tako, kot mora biti. 
Vse je tako lepo."



Na poti domov je sonček pomežiknil še ovčkam.
"Bee, bee," so ga pozdravile vesele bele ovčke.



"Sonček, sonček! Noč se bliža,
bo treba na zahod," so zaklicale zvezdice.
"Hja-aaa, pa res, " je zazehal sonček.



V daljavi je zazvonil zvonec,
in tako je sonček  vedel, 
da je zdaj te zgodbice KONEC.

Zaželjeno pa je, da si otrok sam pripoveduje oz. izmišlja zgodbico s takšno slikanico iz blaga :)

H knjigici pa sem priložila zložljiv tagec z zgodbico in odtisom štampiljke iz zbirke Misli o sreči  iz trgovine Mavelu, kjer se je pričel blog-hop in tudi tokrat bom sodelavala in 
se bom tokrat potegovala za mikavno nagrado pri Maji .

Tudi v Tinino galerijo bom (še zadnjič ta mesec) priložila tole slikanico.

10 komentarjev:

Hiška iz papirja pravi ...

Vauuu Natali! Že trikrat sem prebrala tvojo zgodbico in pogledala vse slike, čudovito knjigico si izdelala za malega Matevža! Tvoja darila so res izdelana s srcem in dušo.
Zelo sem vesela, da si se nam pridružila na blog hopu, želim ti veliko sreče pri žrebu :)
Maja

Marina pravi ...

Oooo Natali kako čudovita knjigica in kako čudovita zgodbica. Mali Matevž jo je bil gotovo zelo vesel (naša Liza vem, da bi neskončno uživala ob branju knjigice). Hvala ker se igraš na našem Mavelu blog hopu :) Pozdravček,

oldpunca pravi ...

Iiiii, kako čudovito. :-) Pravljico sem dvakrat prebrala, obenem pa se ne morem načuditi, kako krasno klnjigico si izdelala. :-) To bo veselja ob "branju" knjigice! :-)) Čestitke za čudovit izdelek!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna knjigica
koliko truda, ljubezni je v njej
bravo,
če imaš čas in še kakšno idejo te vabim, da se pridružiš v Mavelu blog hopu tudi na mojem blogu
lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooo ali pa iiiiii ...tale zgodbica in čudovita knjigica si pa zasluži malo cviljenja. Fantastično. Tudi jaz sem vesela, da si me kliknila. čao

Tanja E. pravi ...

Iii, kako prirčno si tole naredila, toplo, z ljubeznijo, bravo, LP:))

Tina pravi ...

Natali, res si neverjetna. Tvoja knjigica mi je izjemna in po moje je to tista stvar, ki bo pri Matevžu šla iz roda v rod :-)

Vladuška pravi ...

Svetovna knjigica, izdelana do podtankosti in krasno zgodbico si napletla zraven.

valentina pravi ...

Čudovito in popolno!
Matevžu pa vse lepo.

lp

moi pravi ...

Opa, kdaj sem pa zamudila to lepotičko?