torek, 4. november 2014

Voščilnice (4)


Sinoči sem dobila mail iz Celja z naročilom za voščilnico za nečakinjo, ki bo praznovala svoj 1. rojstni dan. Pravo presenečenje!!! Naročnica je napisala, da je moj blog odkrila po naključju.
Tisti, ki me poznate, veste, da že dolgo ne verjamem več v naključja.
Z naročnico sva se slišali in nastala je tale lepotička,
ki je naročnici všeč :)

Prav vesela bom še takšnih naročnic.



3 komentarji:

Tanja E. pravi ...

O, kako zares lepo si speljala ta "izziv", odlično ti je uspelo, s smislenim napisom in dodatki. Krasna je!
In še na tem blogu, hvala ti za tako lepe besede na mojem blogu. Prav pobožale so me. Hvala ti in lepo bodi:), Tanja.

Vladuška pravi ...

Nakljucij res ni in deklica bo imela kaj dela, preden bo odkrila vse te lusne malenkosti, ki so na voscilnici.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo in domiselno si izpeljala izziv. :-) Deklica bo gotovo zelo vesela krasne voščilnice.