ponedeljek, 7. junij 2021

ZAHVALNICE ZA VEROUČENCE

 Delo z otroki je najlepše delo.

Jaz delam z njimi preko turističnega krožka in pri verouku.

Verouk je bilo bistveno lažje izvajati, 

saj je en mehurček.

Turistični krožek, ker so otroci iz različnih razredov,

 pa skorajda ni bilo mogoče izvajati to šolsko leto,

saj ZOOM varianta se mi ni zdela dobra opcija.

No, danes se bomo srečali v živo- zunaj v naravi.

V petek smo imeli zaključno uro pri verouku (2.razred). 

Za veroučence sem izdelala zahvalnice.






Pri verouku sem imela 6 deklic in enega fantka, 

ali v našem dialektu

6 ščic in 1 puobča.



Puobč je dobil zahvalnico v lila tonih,
ščice pa v roza.



Pri  VESELI HIŠKI je tokratna tema izziva lila kot ciklama
zato prijavljam to zahvalnico na Izziv #19 lila kot ciklama.

Ker pa sem uporabila tudi Tinine nepogrešljive šablone
pa zahvalnice prijavljam še v junijsko galerijo.



Obdarjena pa sem bila tudi jaz.
Dobila sem lep srček, 
da me bo spominjal
na sedem otroških srčkov.

4 komentarji:

Valerija pravi ...

Kako lepe zahvalnice. Lepa pozornost in spomin za otroke. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

oldpunca pravi ...

Zelo lepe zahvalnice si izdelala. Nežne in čutne. Hvala, ker si tisto za pobiča pokazala v lila Veseli hiški.

VEANA R. pravi ...

Zahvalnice imam resnično rada in tvoje so zelo lepe v svoji nedolžni belini, angelčkom in tistim malim srčkom. Hvala za obisk v Veseli hiški in še veliko lepih ustvarjalnih trenutkov ti želim. Veana R.

FinArt pravi ...

Kako kraasna ideja, da tudi otroci dobijo zahvalnice. Zelo lepo si jih izdelala. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT