četrtek, 21. januar 2021

SPOMINSKI ALBUM ZA EVO

 Leto 2020 vendarle ni bilo tako slabo,

vsaj za družino prijateljice, 

saj se jim je rodila mala EVA.

Evi sem izdelala moj prvi spominski album.

Precej časa sem porabila za izdelavo, 

a sem z vsako stranjo posebej uživala.


Na naslovnici je tresočka in naslov albuma.

Na prvi strani rojstni podatki in  

na drugi strani mesto za prvo sliko s starši.


Na tretji strani prostor za fotografiji starih staršev 
na četrti pa za prve spomine, 
ko bo Eva že praznovala svoj prvi mesec.

Na peti strani dva balončka, en v obliki srčka, 
saj bo v tem mesecu Valentinovo,
in na šesti strani tri račke, saj je to že Evin tretji mesec.
Praznovanje drugega meseca bo najbrž preskočila glede na to, 
da je rojena 30.12. in ima letošnji februar samo 28 dni ;)


Na sedmi strani pa že 4 jajčka oz. pirhi, 
saj tudi letos praznujemo Veliko noč v aprilu,
na osmi strani pa 5 metuljčkov.


Deveta stran je rezervirana za Evino prvo poletje, 
zato se na vrvici suši 6 oblekic, ena za vsak mesec,
in na deseti strani že delfinček, ki čaka na morske dogodivščine
in je poškropil s sedmimi kapljicami na levo in 
še s sedmimi na desno stran.


Že je na vrsto enajsta stran, kjer se igra 8 pikapolonic in 
družini prinašajo veselje in srečo z malo Evo, 
na dvanajsti strani poletje razveseljuje staro in mlado 
z 9imi sončnicami.


ooo in tu je že jesen,
 zato trinajsto stran krasijo 10 živopisanih listov
in na štirinajsti strani ježek pod 11imi zvezdami in dežnikom 
drži svoje zlato srce.
Na zdanjih dveh straneh pa je prostor za praznovanje...
praznovanje praznikov v decembru
in
seveda 1. rojstni dan.
Takrat bo pa Eva dobila že svojo prvo rojstnodnevno voščilnico od mene :)

V albumu pa so vstavljeni listki na katere bo mamica zapisovala
pomembne podatke o Evinih napredkih.
Listki pa so na vogalčkih označeni z enakimi liki kot so po mesecih v albumu, 
 da če kdaj pade kakšen listek ven, se bo hitro ugotovilo v katero poglavje spada.


Album je v kartonasti škatli, ki sem jo tudi sama izdelala
in je tako album varen pred prahom in drugimi podobnimi nadlogami.

Celi družini želimo obilo lepih ljubečih in radostnih spominov💗

Jaz pa svoj album prijavljam v Tinino januarsko galerijo,
saj sem skorajda na vsaki strani albuma uporabila kakšen njen izdelek
in bi skoraj lahko za vsak mesec lahko pripravila svojo objavo ;)

Le kaj bi jaz brez njenih pripomičkov ;)








Ni komentarjev: