nedelja, 5. november 2017

Tematska voščilnica (18)- nova postelja za direktorja

Po dolgem času ena tematska.
Naš direktor v času svojega dela živi v najetem apartmaju z zelo slabim ležiščem, 
zato smo se s sodelavci odločili, da mu pomagamo do novega ležišča.
Saj nam veliko bolj koristi spočit in prijeten direktor, 
kot pa, da je nenaspan in siten.
Zato je dobil posteljo na voščilnici.

Mi imamo vsi radi našega direktorja in 
zato mi ni bilo težko izdelati malo drugačno voščilnico 
od klasične rojstnodnevne.
Voila...


V notranjosti je žepek, ki ga pa nisem fotografirala, a sem uporabila Tinine šablone.
Zato voščilnico prijavljam v novembrsko galerijo.

Ko sem pripravljala objavo, pa sem videla zanimiv izziv Ko me inspirira že 61. po vrsti!!!!
Vladka in Tina..prisrčne čestitke za takšno vztrajnost.
Skoraj bi lahko prijavila še to svojo voščilnico, 
pa ni praznična ;)

2 komentarja:

Tina pravi ...

Jej, kako si pa tole sipmatično izpeljala. Krasna je!!!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna,
lp Tamara