četrtek, 8. oktober 2015

Voščilnice (12)



Tudi pri meni je nastalo nekaj voščilnic 
za akcijo ROZA PENTLJA

Pravzaprav sem se letos  pridružila  izzivu #144 ROZA PENTLJA,
ki ga že drugo letos razpisujejo dekleta  Craftalnice.









 Ker pa sem uporabljala v glavnem pripomočke iz Tinine trgovinice, 
jih prijavljam v Tinino galerijo.

8 komentarjev:

Renata pravi ...

Krasen nabor voščilnic.

Keti's Projects pravi ...

Luštne voščilnice, za lep namen. Jaz sem si ravno danes privoščila tale venček in že vidim, da je uporaben na veliko različnih načinov.

oldpunca pravi ...

Čisto vse so prelepe. Zelo pridna si bila in izdelala ta zajeten kupček voščilnic za dober namen.

Klara pravi ...

Joj, kako so krasne. Lepo si jih sestavila. Prva mi je še posebaj všeč. :)

Andreja pravi ...

Krasne so vse po vrsti :-)) Super si jih sestavila.
Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

SaraS pravi ...

Tile venčki so čudoviti in mislim, da se bo moral en tak pojaviti tudi v moji zbirki šablon.
Res si izelala lepe voščilnice.

Hiška iz papirja pravi ...

ooo kako si bila pridna, lepo si ustvarjala za dober namen. Venčki so tudi moj priljubljen motiv, ki se ga lahko uporabi za veliko različnih priložnosti, Tinine "srečne" šablone pa polepšajo vsako voščilnico, brez njih ne gre, kajne? :))

Valentina B pravi ...

Ti venčki sreče so preprosto čudoviti!
Sicer pa je nastal lep kupček za dober namen.