torek, 29. september 2015

Božično- novoletne voščilnice (20)



Včasih človek za svoje delo ne prejme denar pač pa drugačno nagrado.
Jaz sem tokrat prejela dobropis in z njim sem si smela naročiti ustvarjalni material.
Zato sem si privoščila, kar nekaj Tininih izdelkov. 
In nekaj sem jih preizkusila.

Nastale so prve letošnje božično- novoletne voščilnice...


Na tej voščilnici sem uporabila jelenčka, 
ki ga moje voščilnice še nikoli niso videle.
Ker je jelenček, čeprav s svetlečim rdečim smrčkom, tudi žival,
prijavljam tole voščilnico  na Craftalničin Izziv #143 živali.

Saj vem, da nisem najbolj izvirna, a je bilo luštno tudi jelenčka ponucat ;)
 Prijavljam pa to objavo tudi v Tinino septembrsko galerijo.

Zelo sem si obogatila svojo ustvarjalnico z njenimi novostmi,
jih pa še kar nekaj manjka ;)

Moram pa priznati,da pravega božično -novoletnega navdiha nisem imela.
Ni še pravi čas za to tematiko.









9 komentarjev:

Dusi pravi ...

Totalno srčkan je tale jelenček. Luštno.
In ko gledam vse tvoje čestitke, bi kar imela vse tele čudovide Tinine šablonce.

Cvetoči travnik pravi ...

Luštne, nič nimam občutka, da se te praznično vzdušje še ni dotaknilo. Je pa res, ko imaš enkrat Tinine pripomočke, te ustvarjanje kar potegne. Ko gledam tvoje vidim, da še nisem zaključila z nakupi:)) LP Andreja V.

Renata pravi ...

Krasne so vse po vrsti.

oldpunca pravi ...

Draga moja, ti si vse preveč krritična do sebe. Tvoje voščilnice so namreč vse po vrsti naravnost fantastične! Všeč so mi tradicionalne barve in motivi. Jelenček pa je faca. :-)))

Vladuška pravi ...

Prav fajn si jih naredila, mislim da je super uvertura v novoletne voščilnice. Pravo vzdušje pa zagotovo pride še kmalu.

Andreja pravi ...

Čudovite voščilnice so nastale!
Tista z jelenčkom je zelo simpatična, saj si ga krasno zavila :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Tina pravi ...

Nataša...vriskam od veselja!!! Tako lepo je videti, kako si uporabila novosti. Ena mi je lepša od druge.

Hiška iz papirja pravi ...

Ni videti, da bi ti primanjkovalo prazničnega navdiha, veliko voščilnic si naredila in vse so čudovite! Z Najlepšim parom res ni težko ustvarjati, mar ne? :)) Jelenček mi je pa sploh zelo simpatičen, pa še v topel šal si ga zavila, da ga ne bo zeblo :) Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici, pozdravček, Maja

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica, Tinini izdelki so res zakon.
Hvala, da jo deliš tudi z nami v Craft-alnici. Lp Lili