ponedeljek, 1. november 2021

JESEN

 Prepričana sem, da se slehernega izmed nas dotakne ta ČUDOviti jesenski letni čas.

Ko nam narava spregovori, 

...kako je mogočna in hkrati nežna...

... kako je lahko pisana ali turobna...

...kako je omejujoča in neskončna...

...kako je razburljiva in pomirjujoča...


Poskusila sem zajeti barve jeseni v mojih skromnih izdelkih 

ter jesenke barve vnesti v svoj dom, 

v službo 

in na voščilnicah...

...takole je to uspelo....




V službi sem takole okrasila dve okni v pisarni
(nemogoče lepo fotografirat zaradi odseva v oknu).

Voščilnica tresočka za sestro skavtinjo.

Tisti, ki me poznate, veste, 
da rada sezonsko okrasim svoje svečnike.

Voščilnica, ki potuje v Skandinavijo, 
kjer sem kot otrok spoznavala čare ustvarjanja.

 
le kaj bi jaz brez njenih pripomočkov.


Ni komentarjev: