ponedeljek, 1. november 2021

OKTOBRSKI IZZIVI

Po zelo dooolgem času sem poprijela svoje ustvarjalne pripomočke. 

Tokrat sem se odločila, da bom sodelovala kar v treh izzivih,

kar je zame prava novost.

Odločila sem se, da skombiniram več izzivov:

sivo barvo za #izziv 23 siva kot miška pri Veseli hiški

3 gumbe in 1 pentljo za #izziv 297 Europa donna pri Craftalnici

preprosto tresočko s pavs papirjem za Malo šolo prazničnega ustvarjanja 9. razred

dodala sem prav tako še vrvico, bleščice in srce  in 

združeno domačo nalogo nesem v šolo

Upam, da mi učiteljici Tina in Vladka ne bosta dali 

ukor pred izključitvijo zaradi "goljufanja" 

in se raje razveselili mojega sodelovanja.



Fotke mi pa žal niso uspele...

moram čimprej pogruntat, kaj počnem narobe


V tej sliki se vidi, da sem uporabila sivkasto ozadje 

in pa bleščice ( več jih zares nisem upala uporabiti :))


Menda so čarovnice sinoči odgnale vse slabo,

zato vam želim en lep, umirjen in navdihujoč november.

7 komentarjev:

VEANA R. pravi ...

Krasno si uskladila vse tri Izzive in ustvarila čudovito sivo tresočko- voščilnico. Roza dodatki so enkratni !Hvala, da si se nam pridružila pri Veseli hiški in lep dan želim. Objem, Veana R.DT

Goga pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

Valerija pravi ...

Kako čudovita tresočka s prelepimi nežnimi detajli.
Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
Valerija DT

Tina pravi ...

Ooo kako je lepa!

Andreja pravi ...

Dobrodošla Natali :-)) Čudovito voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila gumbke in pentljo.
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

Vladuška pravi ...

Zelo prisrčna je tale.

MaTeja K. pravi ...

Lepa voščilnica. Čestitam tudi za nagrado pri craft-alnici ;)