torek, 9. november 2021

VOŠČILNICE PAUS PAPIR 1.

 Pa je prišla tista nedelja, 

ko je bilo nekaj več časa za brez stresnega ustvarjanja.

Uspelo mi je izdelati še dve voščilnici za EURO DONNO

V zadnjih 10ih letih, odkar sem se začela ukvarjati z izdelovanjem voščilnic,

sem nabrala veliko, veliko materiala (saj je škoda karkoli zavreči ;)),

da že ne vem več kaj vse imam in

kje je vse to shranjeno.

Zato sem se že spomladi odločila, da ne kupim nič več

(razen Tinine šablone :)), 

ampak porabim, kar že imam.

Priznam, da je to poseben izziv.

Tako sem uporabila rozasto perje iz Bogve katerega leta na venčku.

In presenečena sem bila, da mi je bilo všeč.


Pri lepljenju paus papirja pa je prišlo do napake,

 ki pa sem jo rešila kasneje z belimi vejicami.




Voščilnici lepim v:



6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Vsa čast, da si se odločila uporabit vse kar imaš. Meni to ne gre, sem zato nehala hrčkat :))) Si pa lepo vse skupaj uporabila.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Vladka, hvala za tvoje prijazno mnenje.
Bomo videli koliko časa bom držala svojo "obljubo". Zahteva pa to tudi veliko iznajdlkivosti, da se ne bi ponavljala.

Tina pravi ...

Kako zelo sta lepi...pa izbira barv mi je krasna...

AndrejaM pravi ...

Krasne so! hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Valerija pravi ...

Kako čudoviti sta tvoji voščilnici. Krasne barve in dodatki. Podpiram tvojo idejo, da je potrebno najprej porabiti kar imamo, šele potem v nabavo novih stvari... No, pri meni bo trajalo leta, da vse porabim :)
Hvala, da sodeluješ pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva.

Andreja pravi ...

Krasna je tvoja voščilnica :-)) Super si jo sestavila in lepo uporabila paus papir!
Vesela sem, da z nami ustvarjaš v CRAFT-alnici!