ponedeljek, 9. november 2020

MŠPU 8 7.domača naloga KREATIVNO UPORABI IZREZ(e) ENE IZMED OSNOVNIH OBLIK

 Vladka je naredila čudovito zbirko voščilnic s šesterokotniki.

Vladko že vrsto let občudujem

in v njeni ustvarjalni skrinji je vedno kaj zanimivega in predvsem lepega.


Tokratna domača naloga se glasi:

KREATIVNO UPORABI IZREZ(e) ENE IZMED OSNOVNIH OBLIK


Jaz sem se odločila za krog, tako kot v prejšnji nalogi.


Tudi pri teh voščilnicah sem uporabila staro zalogo oz. reciklirala papir.

Srebrni papir je odpadna embalaža nogavic,

ki jih je prejel moj mož. Takoj sem se zagrebla za embalažo.

Že dolgo časa poskušam v svoje ustvarjanje vnašati materiale, ki jih recikliram.

Saj me naše potrošništvo in onesnaževanje precej moralno obremenjuje.

Svojo domačo nalogo ne le, da jo bom nesla v šolo, pa v Tinino novembrsko galerijo

pa še v žrebanje za celotno pomladansko kolekcijo,

ampak bom poleg še drugih tudi te dala v dober namen.

Odkrila sem dve akciji, kjer zbirajo voščilnice za starostnike.

Karitas v akciji PISMO ZA LEPŠI DAN.

Na spletni strani USTAVI SE! želijo zbrati 21.000 pisem oz. voščil za starostnike.

Predstavljam si, da je starostnikom zdaj prav hudo, 

ko so jim v tej corona situaciji prepovedani vsi obiski. 

Osamljenost je prav gotovo ena hujših stanj za človeka.


Tako, čakata me še dve nalogi, ki ju bom opravila v naslednjih dveh dneh,

saj potem odhajam za 14 dni na rehabilitacijo ramena v Strunjan.

Se že veselim. 

Še posebej se veselim, da bom lahko roko ponovno uporabljala v celoti.

Se vidimo kmalu.

5 komentarjev:

Tina pravi ...

Tvoj sestavljeni okrogli okrasek mi je tako zelo všeč! Čudovita je!

Helena pravi ...

O, Natali, a veš, da nisem vedela za tvoj drugi blog. Shranjenega imam še prejšnjega in sem pač mislila, da imaš ustvarjalni odmor. Še sreča, da sva poklepetali preko FB in sem potem tudi prišla na to stran.
Občudujem, občudujem ... Pridna si in še vedno krasno ustvarjaš.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Helena, hvala.
Sem se res nekako odločila, da bom ta stari blog posvetila lepim stvarem v življenju,tega pa ustvarjanju.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Tina, hvala za vse tvoje pozitivne komentarje. Hvala tudi za tvpjo malo šolo prazničnega ustvarjanja. Še posebej zato, da sem se ponovno lotila ustvarjat.Letos se res vse vrti okrog krogih ;)

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč, kako si se poigrala s krogi in je nastal nadvse zanimiv obesek.