sreda, 11. november 2020

MŠPU 8 8. domača naloga POBARVAJ SVOJE OZADJE in 9. domača naloga INTERAKTIVNA VOŠČILNICA

 Za 8. MŠPU domačo nalogo sem si omislila, 

da bom ponovno poskusila z ošilki, 

saj so moje barvice potrebovale malo nege. 

Ker so akvarelne barvice, sem  pomislila, 

da bi po "razmazanju" pošpricala z vodo. 


Efekt me je malo razočaral, a bom še eksperimentirala ;)

Sem pa 8. domačo nalogo združila z 9. domačo nalogo in 

sem tako  svoje pobarvano ozadje

 združila z interaktivno voščilnico.

Nastala je rojstnodnevna voščilnica za mojo nečakinjo,
 ki živi na Švedskem.

Sem pa "kopirala" Tinino interaktivno voščilnico

saj mi je časovno že tekla voda v grlu, 

saj sem že na okrevanju v Strunjanu in je moje ustvarjanje na prisilnem dopustu.

Tina upam, da ne boš huda



Na papir sem ošilila barvice in pošpricala z vodo.


Ker mi je bilo vse skupaj prebledo sem dodala še relief in 

sem se odločila za zvezdice.




Nečakinja bo kmalu praznovala svoj 12. rojstni dan, 
svoj zadnji rojstni dan pred uradnim nastništvom (teen ager).
Voščilo je seveda v švedščini, saj ne govori slovensko, 
jaz pa znam še nekaj malega švedščine.





Svojo nalogo nesem v šolo in upam, da učiteljica ne bo huda, 

ker sem v eni in isti nalogi rešila dve domači nalogi.

Prav tako jo lepim v novembrsko galerijo.




2 komentarja:

Tina pravi ...

Nataša, voščilnica mi je tako lepa...in, da je moja ideja prišla prav si štejem le v čast!

Vladuška pravi ...

Lepo in zabavno.