nedelja, 8. november 2020

MŠPU 8 6.domača naloga IZDELAJ DARILNO ŠKATLICO

 S to nalogo sem se precej matrala, 

da sem zadela kolikor toliko prave mere.

Najlažje bi bilo, da bi sledila Tininim navodilom in 

izdelala škatlico s šestkotnikom, a ga še nimam v svoji zbirki.

Tako mi ni preostalo drugega kot da poskusim z drugo obliko.

Izbrala sem krog.

Najbrž nisem izbrala najbolj posrečene barvne kombinacije, 
a začelo se je s krogom, ki sem ga uporabila za 7. domačo nalogo.
Roko na srce sploh nisem vedela kako bom darilno škatlico okrasila.
In kot že v prejšnji nalogi sem se tudi tokrat hotela porabiti naštancane vejice.
Nekaj časa sem rabila, da sem zadela mere in način kako spraviti vse skupaj v en "valj".
Žal nisem pogruntala kako papirnati trak lepo zalepiti na dno in pokrov, 
zato so vidne majhne izbokline.

Ob lepljenju vejic, pa sem se odločila, 
da bo darilna škatlica uporabna za dva namena:
za darilno škatlico in za lučko jaslice.

Nikakor ne bo smela biti prava svečka v njej, 
saj bi se vse odlepilo,kar je vidno na sliki, 
pa tudi svečka ne bi dolgo gorela, 
saj bi ji zmanjkalo zraku za gorenje.
 Z lučko na baterije bo pa prav vredu.

Nalogo dajem na oceno v šolo, Tinino galerijo za mesec november,
pa tiste celotna pomladanska kolekcija me zelo mika, 
saj sem za zvezdico uporabila rezalno šablono veliki praznični okrasek.

Tina, hvala za tako zanimivo učno uro.
Prav zelo rada pridem v šolo.



2 komentarja:

Tina pravi ...

Okrogla škatlica...kako je lepa!!! In tako krasno okrašena...

Vladuška pravi ...

Lepo se jaslice zasvetijo, ko prižgeš svečko.