nedelja, 8. november 2020

MŠPU 8. 5. domača naloga KREATIVNA UPORABA ČRK IN BESED

 

Pri tej domači nalogi sem pa precej goljufala in upam, 

da mi učiteljici Tina in Vladka ne bosta prav hudo zamerili tega dejanja.



5. domača naloga se glasi:

KREATIVNA UPORABA ČRK IN BESED

Najprej sem naredila še nekaj dodatnih voščilnic za projekt EURO DONNA

začela sem s prvo voščilnico z venčkom in tisti sem dodala še te.

Razlikujejo se v majhnem detajlu,

to je, da je črko O zamenjal en majhen roza srček.

K tej zbirki pa sem dodala še dve voščilnici,

 kjer sem poskušala slediti navodilom domače naloge.



Na obeh sem ničlo zamenjala z novoletnim okraskom.

Pri letošnjem izdelovanju prazničnih voščilnic sem se osredotočila 

na "čiščenje" stare zaloge, 

ki se je nabrala v teh letih ustvarjanja. 

Te vejice imam že nekaj let "naštancane",

 a premalo časa in motivacije, da bi jih uporabila,

tokrat pa so prišle prav :)

Tudi te voščilnice nesem v šolo

v Tinino novembrsko galerijo,

 pa potegovala se bom za celotno pomladno kolekcijo.

Vse dobro želim.

2 komentarja:

Tina pravi ...

Jaz sem prav navdušena nad tvojimi krasnimi voščilnicami...prelepe so!!!

Vladuška pravi ...

Lepo si nadomestila z obeskom.