nedelja, 8. november 2020

MŠPU 8. 4. domača naloga INTERAKTIVNA VOŠČILNICA

 

V tem šolskem letu delam domače naloge precej  kampanjsko ( če se še tako reče), 

vse zadnjo sekundo (vmes kakšno nalogo preskočim in naredim eno drugo prej).

Moj največji izgovor je še boleča roka, 

pa tudi sem že pošteno zarjavela. 

Še sreča, ampak res še sreča, da sta učieljici Tina in Vladka vztrajni in 

imata take dobre napotke, da še vedno sodelujem in

upam, da mi ne bo treba ponavljati razreda.


Tokratni domača naloga se glasi:

INTERAKTIVNA VOŠČILNICA


Že velikokrat sem videla krasne voščilnice, ki jih je naredila mariskatera ustvarjalka,

a sama nisem nikoli imela dovolj poguma, da bi se lotila.

Zdaj sem se vendarle opogumila.


Ne bom rekla, da je kakšen presežek, 

a vsaj strah je premagan. In zame je to že uspeh :)



Domačo nalogo nesem v šolo, in Tinino novembrsko galerijo .


2 komentarja:

Tina pravi ...

Nataša, letos me vedno znova očaraš s krogi...krasna je!

Vladuška pravi ...

Je treba preizkusit kaj novega tu in tam in prav odlično si izpeljala.