četrtek, 29. oktober 2020

MŠPU 8. 3. domača naloga VENČEK ZA DVA RAZLIČNA NAMENA

 Za tretjo domačo nalogo MŠPU sem izbrala motiv venčka.



Tokratna naloga se glasi:

IZDELAJ DVE VOŠČILNICI Z ISTIM MOTIVOM ZA DVA RAZLIČNA NAMENA

S to nalogo pa sodelujem še v Craftalnici v izzivu #272 EUROPA DONNA.

Je že kar nekaj let od tega odkar sem sodelovala v tem projektu.

Tokratna domača naloga pa mi je bila prava spodbuda.


Zaenkrat je le ena voščilnica,

a glede nato, da moramo biti doma, ter vremenska napoved ni najboljša, 

pa še moja muza se je vrnila, imam veliko upanje, da bom lahko naredila še kakšno.

Prejemnici/prejamnicam te voščilnice pa želim le vse najboljše.

Tini izrekam globoko spoštovanje za njeno dobrodušno potezo.

Tina, najlepša hvala v imenu vseh žensk.


Naslednja voščilnica pa je primerna za božične praznike.

Srčno upam in molim, da se bodo razmere z epidemijo umirile do te stopnje, da bomo deležni normalnega druženja in prazničnega vzdušja, da nam ne bo treba biti le doma, kot smo morali biti za Veliko noč.

Voščilnici pa gresta v oktobrsko galerijo k Tini

v šolo in  na Craftalnico.

Tokrat vas pozdravim z najbolj aktualnim pozdravom:

OSTANITE ZDRAVI 


6 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita venčka :)

Tina pravi ...

Nataša, tako zelo sta mi lepa tvoja venčka in všeč mi je, kako si pri obeh okrasila vogalčke.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepa venčka si sestavila. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Kako zelo lepi voščilnici. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Čudovite voščilnice so nastale :-))
Vesela sem, da ustvarjaš tudi z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

Vladuška pravi ...

Lepo si uporabila venček za dva različna namena.