četrtek, 9. april 2020

VELIKONOČNE KOŠARICE #OSTANIDOMA


Pa mi je uspelo izdelati darilne oz. velikonočne košarice, 
kot nas je Tina učila v živo na facebooku.
Seveda sem tudi tokrat zamudila, 
saj po 8urnem sedenju za računalnikom v službi, 
mi res ni prva želja, 
da ponovno sedem za računalnik, ko pridem domov,
 pa če še tako zelo rada vidim in slišim Tino.
In jo resnično rada vidim in šlišim, 
ko pa tako lepo po primorsko govori.
Da ne rečem koliko dobrih trikov nam pokaže.

Z veseljem sem pogledala kasneje in se opogumila, 
da poskusim še jaz.
In nastale so prve tri velikonočne košarice, 
ki jih lepim v galerijo #ostajam doma,  
kakor tudi v aprilsko galerijo,
saj sem uporabila Tinine pripomočke.




Malček bo treba še vaditi.
Prav zares sem iz forme.
Da ne rečem kakšne preglavice imam s fotografiranjem in oblikovanjem slik.
Tokrat sem slikala z mobitelom, saj moj novi prenosnik nima vhoda za SD kartico,
niti ne znam pravilno naložiti program s katerim oblikujem slike na stacionarnem računalniku, ki prav tako nima vhoda za SD kartico in tako skačem od enega računalnika na drugega.

Zato punce, drage ustvarjalke, moram iskreno in ponižno priznati, 
da se jim/vam klanjam kako jim/vam vse uspe.
Najprej izdelajo/te prekrasne izdelke, 
nato jih še lepo aranžirajo/te in fotografirajo/te in še lepo objavijo/te.
Upam pa, da mi uspe izdelato še kakšno košarico.

2 komentarja:

Valentina B pravi ...

Lepo je spet pokukati na tvoj blog.
Prekrasne velikonočne košarice. Prva mi je res čudovita s križem in lilijami.
Prav praznična, morda mi uspe, da se jih jutri še sama lotim.
Doživete praznične dni želim!
Valentina

Tina pravi ...

Draga Nataša, tvoje škatlice so mi tako zelo lepe. Prav nič ni videti, da si iz vaje!