ponedeljek, 13. april 2020

VELIKONOČNE KOŠARICE DRUGIČ #ostanidoma

Iz ostankov sem naredila še dve košarici
primerni za galerijo #ostanidoma





Izbrala sem drugačno voščilo, 
saj so bile oddane ob zaključku praznikov pa se mi je zdelo voščilo 
"vesele praznike" skorajda neprimerno.
Gre pa bolj za 
eno majhno pozornost, kot vse kaj drugega, 
v teh nenavadnih dneh.

Iz ostankov pa je nastala še ena zahvalnica, 
ki jo lepim v galerijo, Ko me inspirira #76.


Hvaležna sem 
za zdravje, 
za varen dom, 
za svojo družino, 
za svoje prijatelje, 
za moje drage skavte,
za svoj sluh,
za svoj vonj, 
za svoj vid, 
za svoje telo,
za svojo vero,
za tisoče prehojenih romarskih korakov,
za vse dobre ljudi,
za tisoče dragocenih trenutkov milosti....

oh...koliko razlogov je za HVALEŽNOST...

hvaležna tudi za ta trenutek,
da lahko objavim še en svoj izdelek
Hvaležna za lep fim, ki sem ga včeraj gledala:
 Now is good


Trenutki.
Življenje je niz trenutkov.
Vsak je potovanje h koncu.
Tessa Scott


2 komentarja:

Tina pravi ...

Obe košarici sta mi tako ljubki...zahvalnica z belimi tulipani mi je pa prav ukradla srce!

Vladuška pravi ...

Lepo si uporabila ostanke za izdelavo zahvalnice. Košarici sta lušni.