torek, 13. julij 2021

VIJOLA MAK

 Praznovala je moja draga sestra skavtinja.

Zelo lepo skriva svojih 60 let.

Ima rada rožice, svoje

vnuke (tretji je na poti) in 

seveda nas skavte.

Kot vedno me zadolžijo za vošilnico.

Noja, po novem sem jaz vodja naše bratovščine in 

upam, le da bom kos tej nalogi. 

Sem imela dva močna predhodnika,

ki sta postavila visoke standarde.

A z Božjo pomočjo....bo šlo... kot vedno...




Predlani (se mi zdi) sem prvič videla fotografijo z vijolčnimi maki, 

posneto nekje v Prlekiji.

Lani pa še na vrtu v sosednji vasi.

Me je čisto prevzel ta mak.

Sfehtala sem semena, 

a prepozno posadila, saj ni nič zraslo :(

Bom morala poskusiti še enkrat, mogoče večkrat.

Do takrat bo pa blestel na voščilnicah.


Voščilnico lepim:

 na blogu VESELA HIŠKA #20 izziv VIJOLA KOT VIJOLICA

v julijsko galerijo na blogu NAJLEPŠI PAR ,

kjer sem prejšnji mesec bila izžrebana :)


Prijetno poletje vam voščim.


4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Krasno voščilnico z vijola maki si izdelala. Lepa postavitev. Hvala, ker si se nam pridružila v vijola Veseli hiški.

Valerija pravi ...

Maki so čudoviti v katerikoli barvi. Vijola jim prav lepo pristoji. Čudoviti tudi ostali izrezi in detajli.
Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
Valerija DT

VEANA R. pravi ...

Natali seveda je šlo, kot vedno...če imaš ustvarjalno nadarjenost in veselje do lepote. In tvoja voščilnica z vijola maki je resnično lepa ! Čipkast okvir in drobne rožice na njem so še tisti prekrasen dodatek, ki zaključi celoto. Hvala za obsik v Veseli hiški in lepe, vesele poletene dni ti želim. Objem, Vena R.DT

FinArt pravi ...

kako krasno žarijo maki v vijolični. zelo lepa voščilnica je nastala. Lepo, da ustvarjašp z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT