sobota, 6. februar 2021

TEMATSKA VOŠČILNICA ZA VRTNARJA 70.LETNIKA

 


Za svojega bivšega direktorja in sodelavca , 

ljubitelja vrtnarja, 

so prav tako bivši sodelavci naročili voščilnico, 

kjer naj bo ozimnica.

Hmmm...sem pomislila le kako naj to naredim, 

ko pa nima nikakršnih šablonic za vrtnarsko orodje, 

kakor tudi vrtnarskih pridelkov.


Videli boste, da sem uporabila:

za čebulo- šablono za cofke iz seta igrajmo se s punčkami -šablone,

iz istega seta sem uporabila še pisemce in košaro z zelenjem

šablone jabolke, buče in male lopatke ali motike pa sem dobila kot darilo ob naročilih pri Tini.

A najtežje mi je bilo pogruntati,

 kako izdelati kozarce z vloženo zelenjavo.

Uporabila sem šablono device Marije 

iz seta za jaslice Memory box, le da sem odrezala glavo :/,

dodala pokrovček in srček, ki spominja na črko V, 

ki je začetnica imena slavljenca.

Za lopato pa sem uporabila kar srček, 

saj je slavljenec zelo srčna oseba.

Šprica ( po naše zalivalka) pa je iz seta

merjetice in napis čestitke pa iz seta šablon mini čestitke.








Voščilnico prijavljam v februarjevo galerijo, 

čeprav je nastala že januarja.


Ni komentarjev: