četrtek, 29. oktober 2020

MŠPU 8. 1.domača naloga JELENČKI PRINAŠAJO VESELE PRAZNIKE

 

Z velikim veseljem sem naredila prvo domačo nalogo 

v Mali šoli prazničnega ustvarjanja.

Za večje veselje pa sta kriva predvsem  dva razloga:

1. končno je k meni pokukala ustvarjalna muza, ki se je kar nekaj časa potepala in me zanemarjala

2.  in  po dveh mesecih spet lahko ustvarjam s svojo roko po operaciji desnega ramena 

(ni še popolnoma izpravna, a vsaj škarje in svinčnik lahko spet držim v roki)


Tudi meni se zdi neverjetno, da se že 8 let družimo v tej najzabavnejši šoli daleč naokoli :) 

V to šolo zelo rada grem, ker imamo tako fajn učiteljici, 

pa še sošolke so fletne  :)



Prva letošnja naloga se glasi: 

IZDELAJ EMBOSIRNO SRAJČKO

Za začetek sem izdelala le eno. Odločila sem se za kape iz kompleta praznični jeleni

a glej ga zlomka, ko sem ugotovila, da ena plast papirja bo premalo, se je kapa (šablona) vgreznila v tla.

Zato sem si morala pomagati s kapo iz kompleta na poti.

Nato sem se spomnila, da sem kot otrok z ošilki barvic "pobarvala" razne motive, 

a žal v tem primeru ni izpadlo najbolje, zato sem za barvanje podlage uporabila distress blazinico.






In da ne dolgovezim... po nezgodah in prigodah z osnovo sem se odločila, 

da na osnovo oz. voščilnico nalepim tri simpatične jelenčke, ki prinašajo duh veselih praznikov, 

ki ga bomo letos še kako potrebovali. Jelenčki tako hitijo raznašat pozitivno energijo, 

da so izgubili svoje rdeče kape s cofki. Še sani s smrekico in darilcem komaj dohajajo jelenčke.


Jelenčki z Rudolfom na čelu so moja prva domača naloga,
zato gre naloga na zid v  šolo  k Tini in Vladki.

Jelenčki pa ponesejeo še malo dobre energije v oktobrsko galerijo

pa kako se ne bi še potegovala za Tinino celotno pomladansko kolekcijo


Se vidimo kmalu.


3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna je, jelenčki pa že na pot. Srečno!

Tina pravi ...

Ooo, kako mi je všeč ozadje na kapice...in pa še ideja z ošilki! Čudovita voščilnica je nastala!

Vladuška pravi ...

Prav ljubka je.