nedelja, 15. december 2019

Božične zvezdice


Letos pa le redko posegam po papirčkih, šablonah, distressih...
Enostavno ne gre...ne najdem tisti čas, 
ki bi mi dopuščal posegati po tovrstnem ustvarjanju.
Pa tudi moja muza me že dolgo ni obiskala...

Želela sem sodelovati v 7.sezoni Male šole ustvarjanja.
Nekaj šolskih ur mi je uspelo spremljati,
a ne dovolj, da bi uspešno opravila svoje domače naloge.

Vsekakor se zahvaljujem Tini in Vladki 
za njuno vztrajnost, 
njune krasne nasvete, 
njune čudovite pogruntavščine, 
njuno srčanost in radodarnost.

Zato je moja novoletna želja za leto 2020- 
več časa in motivacije za ustvarjanje 
in druženje s krasnimi ustvarjalkami, 
ki sem jih spoznala v ustvarjalnem svetu.

Po kapljicah (beri: ko je bilo vsaj 5 minut prostega časa)
sem izdelovala majhne venčke z božičnimi zvezdicami iz filca 
za moje svečnike.



Cel teden je bila moja miza razmetana, nekako takole:



in nastala je tale zbirka:

na svečnikih izgleda takole:

Ne le, da ni časa  za ustvarjanje (vsaj ne takšnega, kot bi si ga želela),
imam težave še s tehniko.
 Moj prenosnik, ki je star 13let, dela na "slowmotion".
Fotoaparat, ki ga, roko na srce, nisem nikoli znala pravilno uporabljati, 
je še starejši. Doma smo sicer kupili nov stacionarni računalnik,
a je mož pri nakupu pozabil naročiti takšnega, 
ki ima vhod za SD kartico za fotoaparat.
In tako skačem od enega računalnika na drugega, 
da spackam skupaj eno objavo, kot je današnja.

Želela bi vam pokazati 
kako izgledajo še stenski svečniki,
a nikakor ne pridemdo lepe fotke.
Zato bo morala zadostovati fotka 
z dvema namiznima svečnikoma.

Uporabila sem v glavnem Tinine šablone
zato lepim svoj izdelek v decembrsko galerijo.

1 komentar:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pridna, zelo domiselna uporaba zvezd :) pozdravček