ponedeljek, 14. oktober 2019

MŠPU- LESENO OZADJE


V soseščini s(m)o se odločili,
da pišemo našemu rojaku, 
ki praznuje 80. rojstni dan tam preko luže.
Mene so prosili, da izdelam voščilnico.

Priznam, da sem kar nekaj dni iskala navdih in idejo.
Pa mi je domača naloga v mali šoli prazničnega ustvarjanja 
še kako prišla prav.
Tako je nastala voščilnica, na kateri je leseno ozadje,
 na njem je obešen "star" zemljevid našega dela mesta 
s smerokazi k slavljencu in voščilom.


Sem pa poleti na podoben način iz teh desk,
ki so nekoč bile podloga mojega ležišča

sestavila kompozicijo za stensko uro s križem in
s senčenjem z distressi dosegla takle efekt .
Stenska ura zdaj
 visi v naši dnevni sobi na televizijo.


Seveda prijavljam svojo domačo nalogo v ocenjevanje 
učiteljicama Tini in Vladki v mali šoli prazničnega ustvarjanja.
Upam, da mi bo uspelo tudi ostale domače naloge izdelati.


4 komentarji:

Tina pravi ...

Draga natali, izjemno lepo si sestavila voščilnico za gospoda. Tvoja lesena ura s križem je pa nekaj izjemnega...

Vladuška pravi ...

Dobro si uporabila deske na ozadju voščilnice in še bolj domiselno si nekoč podlago ležišča prelevila v uro.

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa voščilnica za rojaka, še lepša in čudovita pa je tvoja obdelava ležišča. Zelo domiselno, unikatno - čestitke. Lep pozdrav, Andreja

alabtkaralmthaly pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.