sreda, 6. junij 2012

žrebanje

Najprej se zahvaljujem za vse vaše spodbudne in prijazne komentarje. Zahvaljujem se tudi, da ste postale moje spremljevalke. Seveda upam,da se mi pridruži še katera.

Sinoči sem izžrebala nagrajenko na osnovi sodelovanja kot je veleval pogoj v dobrodošlici oz. prvi objavi na tem blogu.
Izžrebala sem ročno.Vse, ki ste komentirale do včerajšnjega dne in vse spremljevalke sem zapisala na listke.



Nato sem jih dala v skledico



izžrebala listek, kar sama, ker ni bilo nikogar doma, da bi mi pomagal pri žrebanju:


srečo pa je imela:



KARMEN


Karmen čestitam 

Svoje dišeče darilce si izbereš sama v eni od prejšnjih objav.

Zato Karmen, prosim,  pošlji mi tvoj naslov na moj mail ter mi sporoči kateri srček bo tvoj.


Vsi, ki bi si radi v živo ogledali ali kupili izdelke, ki jih lahko vidite na mojem blogu bodo na voljo na stojnici Buških ustvarjalk najprej v soboto, 7. julija na prireditvi 8. buški dan in 11. avgusta na prireditvi Čomparska noč.

 Prisrčno vabljeni  


3 komentarji:

moi pravi ...

Čestitke Karmen.
Če bi bila malo bližje, bi prišla pokukat in poduhat tvojo stojnico.
Mogoče pa, nikoli se ne ve ;)

Mojca pravi ...

Čestitke srečni dobitnici srčka! Uau lepo, da boš svoje izdelke dala na stojnico in velko sreče s prodajo. Če bi bila bližje bi tudi sama prišla povohljat. LP

Karmen pravi ...

Super hvala!!!